Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Jana - 25 juni 2009 22:37

Jo en rolig sak.. När vi var och badade nu på kvällen så fotade jag hundar och ungar.. Och så skulle jag ta en bild på Xena när hon stog så fint på en sten i vattenkanten.. Men titta, det är ju inget på bilden hehe...


När väl kameran klickade så stog ju inte det fina objektet kvar =)

Fick en bild på en sten bara, jösses vad jag skrattade när jag fick se att bilden var tom hehe.. Jäkla hund, försvann med ljusets hastighet =)



Av Jana - 25 juni 2009 22:29

Ja inte för mig, för jag gillar inte att bada... Men hundarna och barnen badade nu på kvällen.. Vi for iväg när vi kom hem från jobbet, och var borta en liten stund så dom fick svalka av sig.. Förra sommaren var ju Xena så liten, endast ett par månader gammal, så då var hon rädd för vattnet.. Men efter att vi följt henne ner i vattnet så var det lugnt sen.. Sen kastade hon sig i vattnet flera gånger och skuttade runt =)

Skrållan och Bobby simmade ut en bit men Xena gick inte i så långt själv, utan höll sig mest i kanten.. Skrållan hittade ju givetvis sten i vattnet som hon vaktade med sitt liv =)

Bob och Xena hittade en jättepinne som dom släpade runt runt i vattnet.. Men när vi kastade ut den en bit så vågade dom inte ta upp den.. Dom simmade ut till den men den sjönk ju på en gång och ingen av hundarna vågade doppa huvudet och hämta den, så det fick pojkarna göra =)


En glad Xena...

SKrållan med sin förbannade sten =)

Bobby spanar på land...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards