Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Jana - 10 juni 2009 20:06

Ringde verkstan vid 15,30 och den var klar då så jag knatade iväg och skulle hämta den.. Blev pisse våt på vägen dit för det var ett rent skitväder ute då! Skorna dröp av vatten när jag klev in på verkstan.. Skitkul!

Men jag behövde inte betala för lagningen av bilen, så då kändes det lite bättre.. Gratis är bra =)

Hmm.. Vet inte varför jag får saker till bilen gratis hela tiden ?!

Kan det vara min otroliga charm tro =)


Men det tog ju typ en halvtimme att gå dit och lämna den och sen en halvtimme för att hämta den.. Och så har det varit knökfullt med folk i butiken idag också.. Och kul är väl det.. Men det hanns inte med något packande tyvärr idag..

Alla håller på att handla upp sina skattepengar säger folk när man frågar dom, och dom ler med världens bredaste leenden =)

Ja spendera dom gärna hos oss, det går så fint så hehe...

Folk vill ha både det ena och det andra, så nu står vi nästan utan konsoller helt plötsligt så vi får beställa hem fler.. Går mycket Wii och Nintendo Ds nu.. Nintendo är populärt.. Många som investerar i en Wii Fit också...

Ska veckan fortsätta så här så blir det ju en väldigt bra vecka =)


Imorgon är det skolavslutning för ena grabben på kvällen.. Han slutar 7an nu.. Lillgrabben går ut fyran och dom har sin avslutning på fredag förmiddag.. Vi tänkte ta in någon som jobbade åt oss, men jag erbjöd mig att jobba imorgon kväll och på fredag för skolavslutningar är ju inte direkt roliga att gå på tycker jag =)

Bara roligt att äta tårta efteråt hehe...

Svärmor brukar alltid komma med hemmagjord tårta på avslutningarna och dom är mumsiga med mycket grädde och jordgubbar på oftast =)


Gamlingen Skrållan =)

Av Jana - 10 juni 2009 11:19

Så har man varit och lämnat in bilen på verkstan då.. Få se om dom får till det på nåt sätt.. Hoppas det.. Skulle ringa dit vid 16 tiden och höra hur det låg till.. Hoppas på att få hämta den senare idag så man kan posta paket ikväll som vanligt.. Man blir lite låst utan bilen.. Tycker inte om att vara utan den =(


Dags att packa dagens ordrar.. Och det är nog en hel del idag, så då är det bra om man har bilen sen till eftermiddagen så man slipper bära iväg allt till posten =)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards