Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Jana - 12 juni 2009 14:44

Så, nu ligger tårtan fint i magen =)

Svärmor hade med sig en gräddtårta med choklad på denna gången, och vildplockade smultron inuti.. Mums va go den var =)

Folket har lämnat butiken för en stund sedan och jag har skjutsat hem barnen, för gå i detta vädret ville dom inte göra och det kan jag förstå..

Så nu är det väl bara att återgå till sina vardagliga sysslor och ta och packa lite ordrar... Sen har det kommit en del leveranser också som ska plockas upp...


Suck.. Vart är solen ??????

 


Av Jana - 12 juni 2009 10:38

Ja skolavslutning är det och regnet öser ner.. Kul för barnen =(

Liam hade sin avslutning igår kväll redan, och nu är sambon och Liam borta vid parken och tittar på Max avslutning.. Jag jobbar jag så jag slipper detta =) Det är väl klart runt 11 ca, och då kommer dom hit med tårta.. Mums =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards