Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Jana - 2 juni 2009 23:33

fick man idag.. Och god var den också =)

Min säljare som jag köper Miranda nallar av kom förbi idag så jag köpte lite mer nallar och sedan frågade hon om jag ville följa med ut och äta lunch.. Och det säger man ju inte nej till.. Speciellt inte när man blir bjuden =)

Det bidde fläskfilé, pommes och underbar bearnaisesås.. Stället heter Koppargrillen och dom lagar världens goaste bearnaisesås.. Finns inget som slår den =)


Ska ta och krypa ner i sängen nu, är så trött så ögonen håller på att ramla ihop.. Fick inte så mycket sömn inatt.. Dels har jag fortfarande ont och så for sambon omkring i sängen inatt som ett vilddjur så jag blev ju väckt stup i kvarten av att nån arm eller dyl kom farande =(

Sitter här nu vid datorn och har lite ont i arm/axel/nacke/rygg.. Känns även som att det är feber på gång och det talar ju för att det ev är en inflammation i musklerna.. Få se hur det känns imorgon..

Satte på mig en varm tröja nu på kvällen och det gjorde susen, för då gick värken ner... Så värme verkar bra.. Ska testa något muskelavslappnande från apoteket imorgon tror jag.. Grannen tipsade om något och även Miranda säljaren tipsade mig idag om att stryka på något muskelavslappnande... Ger det sig inte får man väl ringa doktorn..


Bobby, vår underbara kille =)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards