Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Jana - 24 juni 2009 21:48

I måndags och igår hade vi kändisbesök i butiken minsann.. En känd skådespelare var inne och kikade hos oss och handlade också faktiskt =)

Ska låta personen vara anonym, men har setts i många filmer...

En känd regissör är ju i staden och spelar in en ny film, så då är det inte så konstigt om det dyker upp kändisar kanske =)


Vädret idag har varit ofantligt varmt.. Puh.. Torkar svetten ur pannan hehe... Många som kom in idag tyckte vi hade så svalt och skönt nere hos oss.. Jaha tänkte jag, är det så varmt ute =)

Hade ju bara varit ute på morgonen och då var det inte alls lika varmt som mitt på dagen.. Blev varse om värmen när jag vid 16 tiden gick för att hämta bilen på parkeringen.. Värmen slog emot och när jag satte mig i bilen visade den 28 grader!! Jo jag tackar ja ... När jag sedan vart och lämnat posten och sätter mig i bilen igen visade den 31 grader!! Trodde jag skulle smälta bort.. När jag kom tillbaka till butiken förstog jag varför folk sa att det var så svalt nere hos oss =)


Vår bärbara har ju levt sitt egna liv ett tag nu så det började bli dags för en ny tyckte vi.. Så vi smurfade runt lite på nätet och hittade ju ett pangerbjudande på Elgiganten faktiskt, av alla ställen =)

En Compaq för under 4000, som hittat ju hehe... Så den bokade vi och jag åkte ut i måndags kväll och hämtade den.. Stog så fint på sidan att det skulle gå att köra Xp på den (det var Vista i den från början).. Vi är inga fans av Vista, så därför ville vi ha en som det gick att köra Xp på.. Men väl hemma och vi ska byta OS så funkar inte detta =(

Så vi får se, kanske blir till att använda Vista ändå.. Men det suuuuuger hehe...


Närbild på en av mina vackra pioner =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards