Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Jana - 21 juni 2009 22:33

Blev utmanad av vår käre granne, så jag ska väl ta och fylla i detta =)


Vad heter du i mellannamn: Cecilia

Har du några syskon: 1 halvsyster och 1 halvbror

Vart går drömresan: Miami

Vart går mardrömsresan:  Nordpolen typ.. Brrr va kallt =)

Favoritmat: Allt sambon lagar.. Nästan =)

Mat du absolut inte äter: Lever, surströmming

Favoritämnet i skolan var: Matte

Tråkigaste ämnet i skolan var:  Oä

Vilken hushållssyssla är den tråkigaste: Damma

Skostorlek: 38-39

Nämn 1 skådespelare du gillar:  Georg Clooney

En film alla borde se: Saw filmerna hehe...

Drömyrket är: Veterinär

Ett yrke jag aldrig skulle kunna ha: Städare

Detta irriterar mig: Otrevliga människor

Detta gör mig glad: Min familj, våra hundar, vårt jobb

Vilken är din favorit bland Astrid Lindgrens karaktärer:  Pippi Långstrump

Favoritmotto: "Lev varje dag som om det vore den sista, man vet aldrig när den sista dagen kommer"


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards