Direktlänk till inlägg 1 april 2009

Förkylningar igen =(

Av Jana - 1 april 2009 08:36

Så var det dags igen då...
Äldsta sonen har ju haft halsfluss och gått på penicillin, men det verkar nu som han sjuknar om igen tyvärr.. Klagar över ont i halsen igen och sa sig vara svullen i halsen igen imorse.

Och så har sambon fått sitt nu också.. Jätteförkylningen Allan hehe... Och det är så synd om honom =)

Det är inte lätt att sova bredvid någon som i normala fall snarkar en del, men som vid en förkylning låter som en jäkla jordbävning hehe..

Hade också ont i halsen i morse när jag vaknade.. Hoppas att inget bryter ut igen nu.. Vill hålla mig frisk så jag kan hälsa på mina föräldrar nästa helg.

Sambon tog lite sovmorgon idag, så jag ska försöka ringa och väcka honom om ett par timmar.. Få se hur det går =)


Se upp idag då så ingen försöker lura er idag när det är 1:a april =)

Tycker sånt är löjligt.. Men det finns ju dom som tycker det är skitkul och lura andra.. Få se vad tidningen har hittat på för aprilskämt i år..


Ska gå och dra nåt gammalt över mig känns det som, mår inte bra just nu..

Har en tand som gör sig påmind också att den finns där.. En rotfyllning som jag håller på med som inte gjordes klar när jag var där sist heller.. Utan ska få vänta en månad till innan dom gör den där förbaskade rotfyllningen...

Har haft en del problem med tanden så dom vill inte förhasta sig utan tvättar och sköljer och grejar några gånger innan dom fyller igen.

Det är väl i och för sig bra så dom inte måste öppna upp allt igen om det skulle skita sig helt.. =)

Mycket gnäll nu men det blir lätt det när man inte mår bra..

Igår morse vaknade jag upp med världens jäkla migrän också så hela dagen var förstörd.. Släppte aldrig taget och under eftermiddagen kvällen blev jag illamående också =(

Den gör sig tyvärr lite påmind nu också så jag ska gå och trycka i mig lite knark hehe..


 

 
 
Micke

Micke

1 april 2009 22:02

Inte undra på han blir sjuk när han med tunn skjorta och utan skor kastar vattenballonger... :D
Herrn verkade inte må vidare för jag kände inte ens igen rösten när han gick förbi oss runt halv 2 när vi sola oss på framsidan :D

Krya på dig vännen... Varma Kramar

http://tomten.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

3 april 2009 15:16

Jaaa...Just därför jag inte vill komma och störa er i erat viktiga arbete ;) Kram

http://tomten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jana - 30 juni 2009 23:04

Inte mycker mer att säga just nu än att det är väääldigt vaaaaarmt =) Tog en promenad med hundarna nyss och luften står ju nästan helt stilla ute... Hade hoppats på regn idag för i Grästorp har det tydligen regnat, men inte fick vi nåt inte... Kanske...

Av Jana - 26 juni 2009 00:27

Ja, slog upp Aftonbladet för en stund sedan och får se att nissen är död ! Jaha.. Och... Någon som bryr sig egentligen.. Förmodligen största pedofilen genom tiderna.. Eller var han oskyldig??? Hmm det lär man ju aldrig få svar på... Men orka grubbla ...

Av Jana - 25 juni 2009 22:37

Jo en rolig sak.. När vi var och badade nu på kvällen så fotade jag hundar och ungar.. Och så skulle jag ta en bild på Xena när hon stog så fint på en sten i vattenkanten.. Men titta, det är ju inget på bilden hehe...   När väl kameran klickade så s...

Av Jana - 25 juni 2009 22:29

Ja inte för mig, för jag gillar inte att bada... Men hundarna och barnen badade nu på kvällen.. Vi for iväg när vi kom hem från jobbet, och var borta en liten stund så dom fick svalka av sig.. Förra sommaren var ju Xena så liten, endast ett par månad...

Av Jana - 24 juni 2009 21:48

I måndags och igår hade vi kändisbesök i butiken minsann.. En känd skådespelare var inne och kikade hos oss och handlade också faktiskt =) Ska låta personen vara anonym, men har setts i många filmer... En känd regissör är ju i staden och spelar in en...

Ovido - Quiz & Flashcards