Alla inlägg den 5 april 2009

Av Jana - 5 april 2009 17:31

att bli förkyld igen ... Suck =(

Jädrans elände säger jag.. Orkar fasen inte med detta en gång till..

Fint väder är det ute och man orkar inte göra någonting tyvärr =(

Hade tänkt börja greja ute i trädgården i helgen men det får man skjuta på.. Skulle vilja få det gjort för det ser förjävligt ut rent ut sagt hehe...

Vår gräsmatta (eller ja det som är kvar av den) skulle behöva lite hjälp =)

La ut lite kalk på den i veckan men kalken ligger kvar ovanpå och vill inte gå ner i jorden.. Får väl gå ut och vattna ner den eller nåt sånt..

Sen ska vi slänga på en massa gräsfrö och gödning så vi får ordning på den igen..

Har låtit hundarna springa på den för mycket när det varit dåligt väder ute, så dom har massakrerat hela gräsmattan =)


Så här vacker är den nu...



Hoppas att förkylningen släpper så jag kan åka upp till mina föräldrar över påsk.. Annars riskerar jag nog att bli halshuggen för jag har inte varit och hälsat på sen förra sommaren.. Tror jag det var i allafall hehe..

Så länge sen så jag kommer inte ihåg när jag var dit sist =)

Kanske är ett tecken på att man borde åka och hälsa på oftare =)


Det blir en kort vecka denna veckan eftersom det är påsk..

Vi har öppet mån till tors och sedan är man ledig resten av påsken.. Ska bli skönt..

Fast man ska nog inte nämna ordet ledig, för då brukar jag bli jättesjuk hehe.. Så man får låtsas om som om man ska jobba hela veckan hehe...


Xena börjar bli stora tjejen nu =)

Ovido - Quiz & Flashcards