Alla inlägg den 23 april 2009

Av Jana - 23 april 2009 23:14

Vår kära granne skrattade åt mig idag, pga att jag har piercat mig igen, och han undrade skrattande hur jag skulle komma igenom passkontrollen nu med all metall hehe...

Såååå många piercingar har jag inte.. Inte än i allafall =)

Har bara i öronen än så länge.. Men ska nog göra fler när denna har läkt..

Har 4 hål i örsnibben i det ena örat och 3 i det andra.. Sedan har jag piercat ett hål högre upp på båda öronen.. Funderar på att göra flera när denna har läkt.. Tycker det är snyggt med mycket hål i öronen..

Funderar även på att pierca mig på andra ställen också, t ex naveln..


Ska ta och hoppa i säng snart så man är pigg imorgon, för då startar vi vår utförsäljning av konkurspartiet vi köpte upp.. Och sedan är det marknad på lördag så det borde locka lite folk då också..




Ovido - Quiz & Flashcards