Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Jana - 27 maj 2009 10:47

- Får jag bjuda damen på en whisky?
- Tack men jag avstår, jag känner av det i benen...  
-
Hur då? Svullnar dom??
- Nej. dom går isär...

Av Jana - 27 maj 2009 00:15

Fick en toppen idé av vår käre granne nu ikväll.. Dom skulle köpa nytt golv till altanen och passade på att tipsa mig om att där även fanns billiga rosbågar.. Och en sån skulle jag vilja ha på baksidan vid våra grindar.. Fick sen en idé om att jag kanske skulle ha en på framsidan också, mellan staketet och förrådet... Nu mäter dessa rosbågar 160 cm, och staketet som står där nu är för långt, så det är inte tillräckligt med plats för denna skapelse mellan grannens förråd och vårt förråd... Men då får man väl trolla lite då =)


Vår käre granne kunde inte förstå varför jag ville ha en på framsidan också, och inte heller hur jag ska få plats med den tydligen.. Men för sjutton, man ställer ju bara dit denna rosbåge och så får man väl justera staketet därefter... Svårare än så är det inte ju =)

Antingen tar man bort det staketet och ersätter det med ett annat, eller så kapar man skiten kort och gott =)


Nu är det dags för sängen snart.. Börjar bli lite trötter..

Vart mycket på jobbet idag och så lär det bli imorgon också.. Folk shoppade hejvilt i helgen så det är en del att packa och få iväg.. Snark =)



Ovido - Quiz & Flashcards