Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Jana - 23 maj 2009 21:35

Ja då har man fått lite gjort idag i allafall.. Först jobbat, sen storstädat hemmet och sedan kortat av gräsmattan lite =)

Fick höra av min käre granne, nämner inga namn hehe, att den såg luggsliten ut.. Ha vad är det för snack.. Den är ju fin ju =)

Lite höga strån där och lite låga strån där.. Och lite tomma fläckar lite här och där.. Så snyggt så =)


Imorrn blir det mera att göra.. Då ska även bilen bli ren.. Hör och häpna =)

Tror inte jag har tvättat den sen någon gång förra sommaren.. Usch så jag slarvar med allt hehe... Det jobbiga är att det sitter fast en massa klet på bilen, något kladd från nåt träd, och då får vi nog skrubba som dårar imorgon för att få bort detta =(


En fontän i dammarna i Sala och en av dom vita broarna... Brukar kallas för staden med dom vita broarna.. Det finns några st nämligen =)

I bakgrunden ser man lite av Sala Lasarett...

Av Jana - 23 maj 2009 01:08

Jo jag fick visst inte med vad Max sa dagen efter...

Det här med vad han vill kalla mig osv.. Det funderade han nog på resten av kvällen och sedan under natten också, för nästa dag kommer han springande och ropar: "Ni måste gifta er, ni måste gifta er" =)


En väldigt liten Jana =)

Ovido - Quiz & Flashcards