Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Visst var det så....

Av Jana - 17 mars 2009 10:27

att rätt låt vann!!!! Tycker iallafall jag =)

Ingen kan sjunga som den kvinnan, sicken jäkla röst =)

Hoppas att Europa också gillar låten.. Kan ju vara en fördel hehe..


Min kära granne och vän tycker visst att jag svär för mycket.. Hehe..

Kommer många fula grodor ur min mun ibland tydligen =)

Jo lite sant är det kanske.. Får jag väl lov att erkänna ...

Men ibland blir man så arg och då hoppar det lätt lite grodor =)


Ska ta och packa ihop lite ordrar nu och umgås lite med doggarna som är med och jobbar idag =)



Sicken stil hon har den lilla när hon sover =)


 

 
 
Micke

Micke

17 mars 2009 11:27

Sa inte att du var ensam om att svära :) Men man har hört din ljuva stämma få ur sig ord man inte visste fanns :D Ha en skön dag i solen om du kan. Kram

http://tomten.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

17 mars 2009 12:28

Ska ut och fota den lite nu så du får se den innan du åker hem ;)

http://tomten.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

17 mars 2009 14:03

Hoj Hoj i kulvertarna... Hoppas du har det bra i grottan :D Här skiner solen och det är +10.1 på baksidan. Snart dags att grilla tror jag minsann... :D Sköt om dig / Leo Hälsar !!! Kram

http://tomten.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

17 mars 2009 16:20

Ja inte är det efter dig och mig hjärtat ;) *s*

http://tomten.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

18 mars 2009 13:52

Mmmm...förstår detta vännen. Försöker bara hålla dig på gott humör så gott jag kan :) Du är ju solstrålen i mitt liv du :D Kramar om

http://tomten.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

19 mars 2009 12:13

Åååå... vilken gosig hund.
Tycker det ser såå obekvämt ut att ligga så för de, men vår hund älskar oxå att sova på ryggläge ibland.
Men, man måste ju säga att det ser mysigt ut i alla fall.

Är liiite nyfiken nu.
Har ju förstått att du och din sambo /man har en butik, vad för sorts butik äré..??

PS. Hittade hit genom Micke´s blogg DS.

Ha det bäst i solen.. // Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jana - 30 juni 2009 23:04

Inte mycker mer att säga just nu än att det är väääldigt vaaaaarmt =) Tog en promenad med hundarna nyss och luften står ju nästan helt stilla ute... Hade hoppats på regn idag för i Grästorp har det tydligen regnat, men inte fick vi nåt inte... Kanske...

Av Jana - 26 juni 2009 00:27

Ja, slog upp Aftonbladet för en stund sedan och får se att nissen är död ! Jaha.. Och... Någon som bryr sig egentligen.. Förmodligen största pedofilen genom tiderna.. Eller var han oskyldig??? Hmm det lär man ju aldrig få svar på... Men orka grubbla ...

Av Jana - 25 juni 2009 22:37

Jo en rolig sak.. När vi var och badade nu på kvällen så fotade jag hundar och ungar.. Och så skulle jag ta en bild på Xena när hon stog så fint på en sten i vattenkanten.. Men titta, det är ju inget på bilden hehe...   När väl kameran klickade så s...

Av Jana - 25 juni 2009 22:29

Ja inte för mig, för jag gillar inte att bada... Men hundarna och barnen badade nu på kvällen.. Vi for iväg när vi kom hem från jobbet, och var borta en liten stund så dom fick svalka av sig.. Förra sommaren var ju Xena så liten, endast ett par månad...

Av Jana - 24 juni 2009 21:48

I måndags och igår hade vi kändisbesök i butiken minsann.. En känd skådespelare var inne och kikade hos oss och handlade också faktiskt =) Ska låta personen vara anonym, men har setts i många filmer... En känd regissör är ju i staden och spelar in en...

Ovido - Quiz & Flashcards