Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Jana - 14 mars 2009 21:46

Vad är det som händer egentligen???

Hur röstar dom där jäkla jurygrupperna ???!!!

Vi kan ju inte skicka en viss herre till Moskva.. Kommer ju komma sist av alla ju ....

Nu är det bara att förlita sig på vad svenska folket tycker...

Hoppas att dom tänker till ordentligt...




Av Jana - 14 mars 2009 20:07

Så kör Melodifestivalen igång då..

Laddat upp med chips och vitt vin =)

Så man orkar ta sig igenom spektaklet hehe...

Heja Malena!


Av Jana - 14 mars 2009 10:58

hade man tur att få idag.. =)

Jag jobbade ju förra lördagen när resten av familjen for iväg till Göteborg på Sci Fi konventet..

Så idag tog sambon butiken och jag får vara hemma..

 Sitter mest och slappar för en jäkla förkylning man gått med länge vägrar att släppa taget om mig, så hals och näsa mår inte så bra.. =(


Ikväll är det ju melodifestivalen , men den får man väl se själv antar jag för sambon är inte så intresserad av detta hehe..

Blir nog ett par glas vin till detta också så är kvällen räddad =)

Håller stenhårt på Malena Ernman.. Hon må sjunga mestadels opera som man inte är så förtjust i, men starkare pipa får man fasen leta efter alltså.. Ingen av dom andra kommer ens i närheten av hennes röstkapacitet, så är det bara =)


Sitter och ser på när ungarna lirar Resident Evil 5, mycket snyggt spel måste jag säga =)


Trevlig lördag på er!


Två saknade älsklingar, Pascal till vänster och syster Hennessy till höger =)

Ovido - Quiz & Flashcards