Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Äntligen!

Av Jana - 19 februari 2009 13:45

Efter många påtryckningar och jagning med blåslampa, får jag väl ta och plita ner något i denna blogg hehe..

Det är min kära vän/granne/Leos husse/Trädgårdstomte/Tomte/Mr Blogg Guru/Micke som vill ha något att läsa här =)

Ja som det heter, kärt barn har många namn =)


Och så blev jag utmanad också på en gång.. Trevligt trevligt..

Ska lista 6 maträtter som man absolut inte kan tänka sig att äta..

Hmm får tänka till lite där för jag äter en hel del mat..


* Surströmming (smakar förmodligen lika illa som det luktar)

* Lutfisk

* Nudlar (små snuskiga maskar med smak på)

* Kaffe & te (är ju inte mat egentligen, men fortfarande snuskigt)

* Paltbröd & Fläsk (itvingad detta av mamma när jag var liten)

* Lever (också itvingad detta av mamma)


Sådär det var den snuskiga listan hehe..


Ska ta och återgå till jobbet nu. Är själv en sväng nu på dagen då min sambo fick fara iväg till sjukhuset en sväng. Han har allergi runt ögonen som aldrig ger sig, så han ringde in i morse och fick komma nu på dagen.

Få se hur många salvor och tabletter han kommer hem med denna gången =)

Att det är nickel vet dom, men det är förmodligen något mer också.


Ha en fortsatt bra dag!

 
 
Micke

Micke

19 februari 2009 14:14

JAAAAA !!!!
Äntligen... *asg* Oj va fina namn jag hade då ;) Kram gulliga du :D

Usch va jobbigt för J... Hoppas han blir bra snart. Ring in hjälp om ni behöver... Allt går att lösa :D Kram

http://tomten.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

19 februari 2009 14:26

Vart så imponerad att jag fick skriva igen innan jag matar diskmaskinen... Kram på dig :D

http://tomten.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

19 februari 2009 14:27

Hej. Ja det har inte undgått att han den där Micke har jagat dig...ha ha. Han ger sig inte heller i första taget. Blev ju så nyfiken nu när du äntligen kommit igång med ett inlägg, hoppas du skriver i fortsättningen utan att nån behöver jaga dig... haha. Ha det bra så länge så hörs vi säkert igen.

http://ammis.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

21 februari 2009 10:21

Godmorgon... Hoppas du har fått sova ut denna lediga dag. Kram

http://tomten.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

22 februari 2009 18:33

Kom igen nu hjärtat vi väntar på ditt nästa blogginlägg :) Jalla Jalla :P

http://tomten.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

24 februari 2009 12:15

Låt det vara en stund så kommer det till slut. Krånglade så för mig med men det kom fram till slut... Kram :) (kul att se dig i min gästbok igen) ;)

http://tomten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jana - 30 juni 2009 23:04

Inte mycker mer att säga just nu än att det är väääldigt vaaaaarmt =) Tog en promenad med hundarna nyss och luften står ju nästan helt stilla ute... Hade hoppats på regn idag för i Grästorp har det tydligen regnat, men inte fick vi nåt inte... Kanske...

Av Jana - 26 juni 2009 00:27

Ja, slog upp Aftonbladet för en stund sedan och får se att nissen är död ! Jaha.. Och... Någon som bryr sig egentligen.. Förmodligen största pedofilen genom tiderna.. Eller var han oskyldig??? Hmm det lär man ju aldrig få svar på... Men orka grubbla ...

Av Jana - 25 juni 2009 22:37

Jo en rolig sak.. När vi var och badade nu på kvällen så fotade jag hundar och ungar.. Och så skulle jag ta en bild på Xena när hon stog så fint på en sten i vattenkanten.. Men titta, det är ju inget på bilden hehe...   När väl kameran klickade så s...

Av Jana - 25 juni 2009 22:29

Ja inte för mig, för jag gillar inte att bada... Men hundarna och barnen badade nu på kvällen.. Vi for iväg när vi kom hem från jobbet, och var borta en liten stund så dom fick svalka av sig.. Förra sommaren var ju Xena så liten, endast ett par månad...

Av Jana - 24 juni 2009 21:48

I måndags och igår hade vi kändisbesök i butiken minsann.. En känd skådespelare var inne och kikade hos oss och handlade också faktiskt =) Ska låta personen vara anonym, men har setts i många filmer... En känd regissör är ju i staden och spelar in en...

Ovido - Quiz & Flashcards